Обмін та поверненя

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право повернути товар, що не підійшов, або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Категорії товарів, що підлягають обміну:

Товар належної якості - це товар без дефектів, який з певних причин не підійшов Клієнту (при оформленні замовлення була неправильно вказана модель або товар не задовольнив клієнта за формою, габаритами, кольором або іншими характеристиками і не може бути використаний за призначенням).

Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У випадку, якщо товар належної якості піддавався додатковому термічному обробленню, свердлінню або іншим механічним впливам, обмін або повернення не здійснюються.

Товаром неналежної якості – вважається неякісний товар із заводським дефектом, браком або деформацією. У разі отримання клієнтом товару неналежної якості здійснюється обмін за рахунок компанії  або повернення коштів у повному обсязі.

Порядок повернення та обміну товарів належної якості

Якщо клієнт не влаштував товар належної якості, він може оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання написавши нам на емайл: info@gospodar.ua, вказавши тему Обмін/Повернення.
У зверненні необхідно описати причину та вказати, чого саме Ви бажаєте – повернути гроші, або обміняти товар.

Порядок обміну товару належної якості:

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або на повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості

У разі отримання клієнтом товару неналежної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, написавши нам на eмайл: info@gospodar.ua. У зверненні слід описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості. Також необхідно вказати, чого саме Ви бажаєте повернути гроші, або обміняти товар.

Де можна зробити процедуру обміну/повернення?

Процедуру оформлення Обміну або Повернення товару можна провести онлайн, написавши нам на емайл: 
info@gospodar.ua.

Обмін товару здійснюється через ту ж кур'єрську службу, якою було здійснено початкову доставку до Вас.

Повернення коштів здійснюється на банківську картку клієнта, або на розрахунковий рахунок iban (клієнта), який слід зазначити у заявці на повернення товару.

Товар належної якості - у разі повернення коштів за товар належної якості комісію банку сплачує клієнт.
Товар неналежної якості – у разі повернення коштів за товар. Неналежну якість, комісію банку оплачує компанія.